In het derde leerjaar wordt er van je verwacht dat je je lessen voorbereidt. Je weet welke stof er behandeld gaat worden (studiewijzer, blog, vorige les), je kunt dus de paragraaf doorlezen. De les wordt daardoor een stuk makkelijker te volgen.
Daarnaast verwacht ik van je dat je dit blog bijhoudt. Je leest de posts, je klikt op de links, je bekijkt de video's. Dit zal je allemaal helpen bij het leren voor een toets, of bij het maken van een opdracht.
Veel plezier.
Michiel Frankot