Voor de mensen die zich altijd al hebben afgevraagd waarom we eind december (bijna) allemaal een kerstboom in huis halen, staat hier het verhaal over de geschiedenis van de kerstboom.
Bekijk de volgende filmpjes en ga aan het werk met de opdrachten die horen bij de oriëntatie (HB blz. 110-111 en WB blz. 101). Als je die af hebt ga je verder met de opdrachten bij paragraaf 1 (HB blz. 112-115 en WB blz. 102-105).
Als je alles af hebt kun je de volgende video bekijken: